چطور مشتری ها احساس نکنند خریدشان اشتباه بوده است؟


کد مطلب: 6252
تاریخ ثبت: 1397/09/21

گروه: سایر مطالب

چطور مشتری ها احساس نکنند خریدشان اشتباه بوده است؟
وقتی یک مشتری یک کالا یا خدمات را از شما می خرد یا دریافت می کند پس از مدتی که نمونه های مشابه را ببیند و یا اینکه با دوستان خود حرف می زند ممکن است حس کند که خریدش اشتباه بوده و اشتباه کرده است و ممکن است برای خریدهای بعدی به سراغ شرکت های دیگری برود. از این رو برای جلوگیری از چنین حسی در مشتری شرکت های از تبلیغاتی بنام «تبلیغات یادآور» استفاده می کنند.


تبلیغات یادآور چیست؟
تبلیغاتی یادآور که به انگلیسی Reminder Advertising   نوشته می شود به نوعی آگهی تبلیغاتی گفته می شود که شرکت ها مجبورند برای محصول یا خدمات در حال شروع وارد شدن به بازار است تبلیغ کنند.
وقتی شرکت های می بینند که کالایی را تازه وارد بازار نموده اند مجبورند مداوما به مشتری ها یادآوری کنند. اینکار باعث می شود که مشتریان مداوما به محصول بیندیشند و آن را در خاطر داشته باشند. همچنین تبلیغات یادآور باعث می شود که مشتریان همچنان بدانند که خریدی که انجام داده اند اشتباه نبوده است.
برای مثال فرض کنید یک شرکت به کار فروش اینترنت می پردازد و همیشه جایگاه اولی دارد برای همین در متن آگهی های تبلیغاتی خود می تواند بنویسید «جایگاه اول افتخار بزرگیست» این به مشتری یادآوری می کند که شرکت فلان همیشه اول است و در انتخابش اشتباه نکرده است.


مواقعی که از تبلیغات یادآور استفاده می شود:
یک: مواقعی که کالا یا خدمات تازه وارد بازار شده است
دو:  برای اینکه مشتری همیشه به محصول آنها بیاندیشد
سه: برای اینکه مشتری این حس را نداشته باشد که انتخاب اشتباهی داشته است


نحوه نوشتن یک تبلیغات یادآور
برای نوشتن تبلیغات یادآور سعی کنید بیشتر از شعارها استفاده کنید و برتری محصولاتتان را به اطلاع مشتریان برسانید.
برای ثبت انواع تبلیغات اینترنتی رایگان می توانید روی لینک «ثبت رایگان تبلیغ» کلیک نمایید.


سایر مقالات آموزشی نت موج نیازمندی های آنلاین :


  درباره نت موج سایت ثبت آگهی آنلاین
نت موج یک وب سایت نیازمندی های آنلاین است که خریداران و فروشندگان سراسر کشور آگهی های تبلیغاتی خود را در آن درج می کنند. اگر شما هم محصول یا خدماتی دارید می توانید تبلیغ خود را بصورت رایگان در این سایت ثبت نمایید. برای شروع از بالا روی دکمه «ثبت آگهی رایگان» کلیک نمایید و در کمتر از چند ثانیه خود را در وب جهانی یا فضای مجازی معرفی نمایید. در نت موج می توانید آگهی،شغل،کانال و وب سایت خود را مجانی ثبت کنید.