شیوه تبلیغ در مواقعی که بازار رقابتی است و زیاد رقیب دارید


کد مطلب: 6251
تاریخ ثبت: 1397/09/21

گروه: سایر مطالب

شیوه تبلیغ در مواقعی که بازار رقابتی است و زیاد رقیب دارید
وقتی که بازار پر از رقیب است و رقبا بسیار زیاد شده اند و از طرفی کالاهای مشابه بسیار شده اند و بسیار از مشتریان سردرگمند که کدام محصول یا خدمت را انتخاب کنند باید از شیوه تبلیغات ترغیبی باید استفاده کنید.


تبلیغات ترغیبی چیست؟
تبلیغات ترغیبی که در انگلیسی بصورت Advertising   Persuasive  نوشته می شود به نوعی تبلیغ گفته می شود که در مواقع شرایط رقابتی منشتر می شود.  وقتی شرکت های می بینند که عرضه محصولات به بازار زیاد شده است مبجور می شوند آگهی های تبلیغاتی را در نیازمندی ها منتشر کنند به گونه ای که مشتری ها تشویق شوند به جای اینکه دیگر شرکت ها را انتخاب کنند.
برای مثال اگر وقتی عرضه کفش به بازار زیاد می شود فروشندگان کفش مجبورند از تبلیغات ترغیبی استفاده کنند، برای مثال در تبلیغات بنویسند «کفش های قابل عرضه توسط ما دارای آرم استاندارد هستند، دارای ماندگاری چندین ساله هستند، کیفیت مناسب دارند، و دارای قیمت مناسب هستند.»


چه موقع از تبلیغات ترغیبی باید استفاده کرد
یک: مواقعی که رقابت بین شرکت ها زیاد است
دو:  مواقعی که عرضه محصولات زیاد می شود
به این تبلیغات گاهی تبلیغات مقایسه ای هستند.


آموزش نوشتن یک تبلیغ ترغیبی
برای اینکه یک تبلیغ ترغیبی بنویسید به هیچ وجه نباید آگهی شما حالت اطلاع رسانی و تکراری داشته باشد. در این نوع تبلیغات باید طبق یک فاکتور علمی برتری خود را نسبت با سایر رقبا بیان کنید. امتیازاتی که محصولات شما دارند را بیان کنید برای مثال قیمت مناسب، یک مزیت خاص، کیفیت. لازم به ذکر است برای ادعاهایی که می کنید با دلیل قانع کننده داشته باشد.
برای ثبت انواع تبلیغات اینترنتی رایگان می توانید روی لینک «ثبت رایگان تبلیغ» کلیک نمایید.


سایر مقالات آموزشی نت موج نیازمندی های آنلاین :


  درباره نت موج سایت ثبت آگهی آنلاین
نت موج یک وب سایت نیازمندی های آنلاین است که خریداران و فروشندگان سراسر کشور آگهی های تبلیغاتی خود را در آن درج می کنند. اگر شما هم محصول یا خدماتی دارید می توانید تبلیغ خود را بصورت رایگان در این سایت ثبت نمایید. برای شروع از بالا روی دکمه «ثبت آگهی رایگان» کلیک نمایید و در کمتر از چند ثانیه خود را در وب جهانی یا فضای مجازی معرفی نمایید. در نت موج می توانید آگهی،شغل،کانال و وب سایت خود را مجانی ثبت کنید.