برای کالاهای جدید چه نوع تبلیغات باید کنیم


کد مطلب: 6250
تاریخ ثبت: 1397/09/21

گروه: سایر مطالب

برای کالاهای جدید چه نوع تبلیغات باید کنیم
اگر یک کالای جدید دارید که تازه وارد بازار شده است و مردم چندان از آن آگاه نیستند و می خواهید برای آن تبلیغات و آگهی های بازرگانی درج کنید برای این نوع کالاها باید از تبلیغات اطلاع رسانی کنید.


تبلیغات اطلاع رسانی یعنی چه؟
تبلیغات و آگهی های اطلاع رسانی که در زبان  انگلیسی بصورت informative advertising نوشته می شود به آگهی های تبلیغاتی گفته می شود که می خواهند یک کالا یا خدمت تازه وارد شده به بازار را معرفی کنند و اطلاع رسانی کنند گفته می شود. هرگاه هدف اصلی یک آگهی بازرگانی اطلاع رسانی یک کالای نو و جدید باشد به این دسته از تبلیغات، «تبلیغات اطلاعات رسانی» گفته می شود.
برای مثال فرض کنید یک سایت جدید با استفاده از یک طرز فکر جدید راه اندازی کرده اید، به هرحال کسی نمی داند سایت شما چیست،چه خدماتی را ارائه می دهد، برای آن باید اطلاع رسانی کنید برای اینکار باید از تبلیغات اطلاع رسانی استفاده کنید.


در تبلیغات اطلاع رسانی چه چیزهایی را باید نوشت؟
در تبلیغات اطلاع رسانی باید در اول کار در مورد ماهیت محصول یا خدمت شرح دهید، چندین عکس از آن بارگزاری کنید، فایده آن را برای کاربران بیان کنید و از همه مهمتر بگویید که چه سودی برای او دارد و در زندگی شخصی او یا یک شرکت چه امتیازاتی یا برتری هایی را به ارمغان می آورد.
برای ثبت انواع تبلیغات اینترنتی رایگان در نت موج می توانید روی لینک «ثبت رایگان تبلیغ» کلیک نمایید.


سایر مقالات آموزشی نت موج نیازمندی های آنلاین :


  درباره نت موج سایت ثبت آگهی آنلاین
نت موج یک وب سایت نیازمندی های آنلاین است که خریداران و فروشندگان سراسر کشور آگهی های تبلیغاتی خود را در آن درج می کنند. اگر شما هم محصول یا خدماتی دارید می توانید تبلیغ خود را بصورت رایگان در این سایت ثبت نمایید. برای شروع از بالا روی دکمه «ثبت آگهی رایگان» کلیک نمایید و در کمتر از چند ثانیه خود را در وب جهانی یا فضای مجازی معرفی نمایید. در نت موج می توانید آگهی،شغل،کانال و وب سایت خود را مجانی ثبت کنید.