تبلیغ کانال سروش


کد مطلب: 4088
تاریخ ثبت: 1397/07/23

گروه: سایر مطالب

تبلیغ کانال سروش
احتمالا شما هم اطلاع دارید در زمینه کانال پیام رسان مثل تلگرام، سروش و سایر پیام رسان ها  منظور از ممبر، اعضایی هست که به عضویت کانال های پیام رسان می پیوندند(یا جوین می شوند)، هرچه کانال ها عضو یا اعضای بیشتری داشته باشند آن کانال ها مشهورترند و حتی می توانند درآمد بیشتری داشته باشند. برای مثال کانالی با یک میلیون بازدید خیلی بهتر از کانالی با هزار ممبر است. در این مطلب کوچک آموزشی یک راهکار و ترفند به منظور ممبرگیری(عضو گیری) کانال ها آموزش داده خواهد شد. اگر شما هم تمایل دارید کانالتان ممبر واقعی داشته باشد می توانید برای کانال خود راحت آگهی تبلیغاتی ثبت کنید.


راهکار و نحوه تبلیغ کانال سروش


برای تبلیغ و ثبت آگهی تبلیغاتی کانال و عضوگیری برای کانال پیام رسان سروش خود از منوی بالای همین سایت روی گزینه «نت موج من» یکبار کلیک نمایید و در نهایت روی گزینه «ثبت کانال» کلیک نمایید و در نهایت فرم موردنظر را پر نمایید. یک توضیح به منظور حرفه ای ثبت تبلیغات کانال پیام رسان خود این ترفند است که عنوان کانال سروش خود را واضح و روشن بنویسید تا اشخاصی که به دنبال کانال هایی با موضوعات شما می باشند شما را راحت تر پیدا کنند و در قسمت توضیحات تبلیغ در حدود یک الی دو پاراگراف بنویسید محتوای کانالتان درمورد چیست پس از اینکار دکمه ثبت را بزنید تا پس از تایید کانال شما جزو بانک کانال ها قرار گیرد.


سایر مقالات آموزشی نت موج نیازمندی های آنلاین :


  درباره نت موج سایت ثبت آگهی آنلاین
نت موج یک وب سایت نیازمندی های آنلاین است که خریداران و فروشندگان سراسر کشور آگهی های تبلیغاتی خود را در آن درج می کنند. اگر شما هم محصول یا خدماتی دارید می توانید تبلیغ خود را بصورت رایگان در این سایت ثبت نمایید. برای شروع از بالا روی دکمه «ثبت آگهی رایگان» کلیک نمایید و در کمتر از چند ثانیه خود را در وب جهانی یا فضای مجازی معرفی نمایید. در نت موج می توانید آگهی،شغل،کانال و وب سایت خود را مجانی ثبت کنید.