ممبر گیر تلگرام


کد مطلب: 4086
تاریخ ثبت: 1397/07/23

گروه: سایر مطالب

ممبر گیر تلگرام
همانظور که می دانید در کانال های پیام رسان ها منظور ای ممبر همان اعضایی هست که عضو کانال های پیام رسان می شوند، هرچه کانال ها عضو زیادی داشته باشند آن کانال ها مشهورترند. در این مقاله یک روش برای ممبرگیری کانال ها آموزش داده می شود. اگر شما هم دوستدارید کانالتان ممبر واقعی داشته باشید می توانید کانال خود را معرفی کنید.


آموزش ممبرگیری برای کانال ها
برای اینکار از بالای همین سایت روی گزینه «نت موج من» یکبار کلیک کنید و سپس روی دکمه «ثبت کانال» کلیک کنید و در نهایت فرم مربوطه را تکمیل نمایید. یک توصیح عنوان کانال را واضح بنویسید تا کسانی که به دنبال نمونه کانال شما هستند شما را پیدا کنند و در قسمت توضیحات در حدود یک الی دو پاراگراف بنویسید محتوای کانالتان چیست پس از اینکار ثبت را بزنید تا پس از تایید کانال شما جزو بانک کانال ها قرار گیرد.


سایر مقالات آموزشی نت موج نیازمندی های آنلاین :


  درباره نت موج سایت ثبت آگهی آنلاین
نت موج یک وب سایت نیازمندی های آنلاین است که خریداران و فروشندگان سراسر کشور آگهی های تبلیغاتی خود را در آن درج می کنند. اگر شما هم محصول یا خدماتی دارید می توانید تبلیغ خود را بصورت رایگان در این سایت ثبت نمایید. برای شروع از بالا روی دکمه «ثبت آگهی رایگان» کلیک نمایید و در کمتر از چند ثانیه خود را در وب جهانی یا فضای مجازی معرفی نمایید. در نت موج می توانید آگهی،شغل،کانال و وب سایت خود را مجانی ثبت کنید.