ساخت یک حساب کاربری و انتقال همه آگهی ها در یک پنل نت موج


کد مطلب: 4072
تاریخ ثبت: 1397/06/13

گروه: پرسش های متداول

ساخت یک حساب کاربری و انتقال همه آگهی ها در یک پنل نت موج
سوال کاربر نت موج:
من می خواهم یک حساب کاربری در سایت تبلیغاتی نت موج ایجاد کنم و سپس تمام آگهی هایی که الان  و قبلا در نت موج ثبت کرده ام را در یک پنل کاربری واحد داشته باشم تا با ورود نام کاربری و رمز عبور به راحتی در یک قسمت بتوانم لیست آگهی هایم را مشاهده کنم. برای اینکار باید چه کاری انجام دهم؟


پاسخ کارشناس نت موج:
برای اینکار از منوی بالای سایت آژانس تبلیغاتی نت موج روی گزینه «عضویت» کلیک نموده فرم عضویت نت موج را تکمیل نموده و سپس روی گزینه «من ربات نیستم» کلیک کنید و در نهایت گزینه «ثبت نام» را کلیک نمایید تا پیام ثبت نام با موفقیت انجام شد نمایش داده شود.
پس از اینکه ثبت نام شما تکمیل شد یک کد به ایمیل شما ارسال می شود که باید در صفحه تایید ایمیل وارد نمایید پس از اینکه ایمیل شما تایید شد بصورت خودکار تمام آگهی های شما به پنل کاربری شما منتقل می شوند و شما می توانید آگهی ها را در پنل کاربری خود مشاهده نمایید. همچنین از این به بعد هرچه آگهی ثبت کنید در پنل شما اضافه می شود.


سایر مقالات آموزشی نت موج نیازمندی های آنلاین :


  درباره نت موج سایت ثبت آگهی آنلاین
نت موج یک وب سایت نیازمندی های آنلاین است که خریداران و فروشندگان سراسر کشور آگهی های تبلیغاتی خود را در آن درج می کنند. اگر شما هم محصول یا خدماتی دارید می توانید تبلیغ خود را بصورت رایگان در این سایت ثبت نمایید. برای شروع از بالا روی دکمه «ثبت آگهی رایگان» کلیک نمایید و در کمتر از چند ثانیه خود را در وب جهانی یا فضای مجازی معرفی نمایید. در نت موج می توانید آگهی،شغل،کانال و وب سایت خود را مجانی ثبت کنید.