نقش موتور جستجو بر تبلیغات ثبت شده در نت موج


کد مطلب: 4067
تاریخ ثبت: 1397/06/06

گروه: مقالات

نقش موتور جستجو بر تبلیغات ثبت شده در نت موج
نیازمندی های نت موج علاوه بر موتور جستجوی داخلی از موتورهای جستجوگر وب همانند گوگل هم برای افزایش بازدید تبلیغات استفاده می کند. موتورهای جستجوگر وب، آگهی های شما را به مشتریان واقعیتان نشان می دهند.
هنگامی که یک تبلیغ از طریق فرم ثبت آگهی در نت موج ثبت می کنید برای آگهی شما یک صفحه در نت موج و فضای مجازی ایجاد می شود. هنگامی که ربات های موتورهای جستجو به سایت نت موج وارد می شوند سایت نت موج لیست آگهی های ثبت شده جدید را به موتور جستجو اعلام می کند. موتورهای جستجو مثل گوگل اطلاعات آگهی های شما را فهرست نموده و هنگامی که مشتریان شما به دنبال آنها هستند تبلیغات شما را به آنها معرفی می کنند و به این صورت این موتورها برای تبلیغات شما مشتری واقعی پیدا می کنند.


سایر مقالات آموزشی نت موج نیازمندی های آنلاین :


  درباره نت موج سایت ثبت آگهی آنلاین
نت موج یک وب سایت نیازمندی های آنلاین است که خریداران و فروشندگان سراسر کشور آگهی های تبلیغاتی خود را در آن درج می کنند. اگر شما هم محصول یا خدماتی دارید می توانید تبلیغ خود را بصورت رایگان در این سایت ثبت نمایید. برای شروع از بالا روی دکمه «ثبت آگهی رایگان» کلیک نمایید و در کمتر از چند ثانیه خود را در وب جهانی یا فضای مجازی معرفی نمایید. در نت موج می توانید آگهی،شغل،کانال و وب سایت خود را مجانی ثبت کنید.