آگهی ستاره دار در نت موج چیست


کد مطلب: 4066
تاریخ ثبت: 1397/06/05

گروه: مقالات

آگهی ستاره دار در نت موج چیست
در هنگام ثبت تبلیغات در نت موج طرح هایی با عنوان «ستاره دار» وجود دارد که با خرید آنها آگهی ها و تبلیغات شما بصورت ستاره دار نمایش داده می شود. این ستاره ها به عنوان امتیاز آگهی شما محسوب می شوند.
ستاره دار کردن آگهی های نت موج تنها روشن شدن ستاره در کنار آگهی نیست بلکه هنگام خرید طرح های ستاره دار کارهای زیادی بر روی آگهی شما انجام می شود تا برای تبلیغ ثبت شده شما بازدید کننده بیشتری را بیاورد. برای اطلاعات بیشتر می توانید مقاله «کارهایی که روی آگهی های پولی نت موج انجام می شود» را بخوانید.
ستاره دار بودن آگهی در نت موج در اصل یک نماد است که علاوه بر جلب توجه میزان اعتبار آگهی را در سایت نت موج نشان می دهد. هرچه ستاره آگهی بیشتر باشید کارشناسان نت موج برای آن آگهی وقت بیشتری می گذارند تا برای آن آگهی بازدید کننده بیشتری بیاورند. علاوه براین در هنگام نمایش نتایج آگهی های ستاره دار اول نشان داده می شوند.
برای مثال یک آگهی 5 ستاره بهتر از یک آگهی 4 ستاره است.


سایر مقالات آموزشی نت موج نیازمندی های آنلاین :


  درباره نت موج سایت ثبت آگهی آنلاین
نت موج یک وب سایت نیازمندی های آنلاین است که خریداران و فروشندگان سراسر کشور آگهی های تبلیغاتی خود را در آن درج می کنند. اگر شما هم محصول یا خدماتی دارید می توانید تبلیغ خود را بصورت رایگان در این سایت ثبت نمایید. برای شروع از بالا روی دکمه «ثبت آگهی رایگان» کلیک نمایید و در کمتر از چند ثانیه خود را در وب جهانی یا فضای مجازی معرفی نمایید. در نت موج می توانید آگهی،شغل،کانال و وب سایت خود را مجانی ثبت کنید.