آگهی ممتاز در سایت تبلیغاتی نت موج چیست


کد مطلب: 4063
تاریخ ثبت: 1397/06/02

گروه: مقالات

آگهی ممتاز در سایت تبلیغاتی نت موج چیست
وقتی که یک آگهی در نیازمندی های آنلاین نت موج ثبت می کنید پس از ثبت آگهی می توانید یک طرح روی آن آگهی فعال نمایید. یکی از طرح ها و ویژگی هایی که بازدید آگهی تبلیغاتی شما را افزایش می دهد «ویژگی ممتاز» است.
اگر طرح شما دارای ویژگی ممتاز باشد، به تعداد روزی که در هنگام خرید ذکر شده آگهی شما در اول لیست آگهی های نت موج بصورت کاملا ثابت قرار داده می شود. با اینکار آگهی های جدیدی که در نت موج ثبت می شود آگهی شما را به پایین لیست منتقل نمی کنند.
یکی دیگر از ویژگی های آگهی های ممتاز این است که در لیست آگهی ها حاشیه ی آنها بزرگتر و برجسته تر است تا توجه بازدیدکنندگان را جلب کند.
همچنین در لیست آگهی ها در جلوی کارت آگهی شما عبارت «ممتاز» هم قرار داده می شود ولی در سایر آگهی ها اینکار انجام نمی شود.
از دیگرکارهای روی آگهی های ممتاز این است که برای موتورهای جستجو مثل گوگل و بازدیدکنندگان واقعی صفحه آگهی ها شما بهینه می شود، برای جزییات بیشتر می توانید  مقاله «بهینه سازی آگهی های پولی نت موج » را مطالعه نمایید.


سایر مقالات آموزشی نت موج نیازمندی های آنلاین :


  درباره نت موج سایت ثبت آگهی آنلاین
نت موج یک وب سایت نیازمندی های آنلاین است که خریداران و فروشندگان سراسر کشور آگهی های تبلیغاتی خود را در آن درج می کنند. اگر شما هم محصول یا خدماتی دارید می توانید تبلیغ خود را بصورت رایگان در این سایت ثبت نمایید. برای شروع از بالا روی دکمه «ثبت آگهی رایگان» کلیک نمایید و در کمتر از چند ثانیه خود را در وب جهانی یا فضای مجازی معرفی نمایید. در نت موج می توانید آگهی،شغل،کانال و وب سایت خود را مجانی ثبت کنید.