چرا تبلیغات تکراری حذف می شوند


کد مطلب: 2018
تاریخ ثبت: 1396/05/12

گروه: پرسش های متداول


چرا تبلیغات تکراری حذف می شوند


سوال:


هنگامی که تبلیغات تکراری در نت موج ثبت میکنم حذف می شوند، من برای این تبلیغات را چندبار ثبت می کنم که آگهی تبلیغاتیم قوی تر در گوگل نمایش داده شود. لطفا راهنمایی کنید.


پاسخ:


اگر آگهی خود را کاملا تکراری درج کنید باعث می شود که نه تنها تبلیغ شما در گوگل قوی نشود بلکه باعث می شود گوگل تبلیغات تکراری شما را خودکار حذف کنید برای اینکه آگهی شما قوی و پربازدید شود یکبار که یک آگهی را ثبت کردید برای اینکه همان موضوع را دوباره ثبت کنید متون آن را تغییر دهید برخی از متن ها را اضافه کنید و جمله بندی را تغییر دهید تا یک مطلب تازه بحساب بیاید. هرچه آگهی های تازه تر منتشر کنید بازدیدکنندگان آگهی های شما بیشتر خواهند شد. برای همین کارشناسان نت موج آگهی های تکراری را تایید نکرده و حذف می کنند.

 


سایر مقالات آموزشی نت موج نیازمندی های آنلاین :


  درباره نت موج سایت ثبت آگهی آنلاین
نت موج یک وب سایت نیازمندی های آنلاین است که خریداران و فروشندگان سراسر کشور آگهی های تبلیغاتی خود را در آن درج می کنند. اگر شما هم محصول یا خدماتی دارید می توانید تبلیغ خود را بصورت رایگان در این سایت ثبت نمایید. برای شروع از بالا روی دکمه «ثبت آگهی رایگان» کلیک نمایید و در کمتر از چند ثانیه خود را در وب جهانی یا فضای مجازی معرفی نمایید. در نت موج می توانید آگهی،شغل،کانال و وب سایت خود را مجانی ثبت کنید.