سایت نت موج هیچ مسئولیتی در قبال صحت و سقم آگهی ثبت شده ندارد پس لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده، دقت کافی مبذول فرمایید.

نت موج

سورس درگاه بانک ملت در اي اس پي دات نت

آگهی رایگان

نشانک گذاری

  مشخصات آگهی دهنده  

  لطفا پس از تماس با آگهی دهنده بگویید: «تبلیغ شما را در سایت نت موج دیده ام»
09199327367
تلفن:
re@aralborz.ir
ایمیل:
همه تبلیغات - طراحی سایت و شبکه
گروه:
قیمت: توافقی
قیمت:
4210
کد آگهی:
سورس درگاه بانک ملت در اي اس پي دات نت اين سورس يک پروژه سورس باز درگاه پرداخت بانک ملت است که در آن کاربر مي تواند مبلغ را آزادانه وارد کند و وارد وب سايت بانک ملت جهت پرداخت مبلغ شود. پس از پرداخت به کاربر کد سفارش و کد رهگيري داده مي شود. اين ماژول پرداخت ملت با استفاده از asp.net ساخته شده است و زبان برنامه نويسي آن وي بي دات نت vb.net مي باشد. پروژه کاملا سورس باز است و بدون هيچگونه قفل گذاري است در اصل اين محصول يک پروژه سورس باز پرداخت سريع بانک ملت است. اين سورس کد مطابق با آخرين تغييرات بانک ملت طرحي شده و بر اساس سيستم شاپرک مي باشد. در اين پروژه ستل بصورت خودکار انجام مي شود و نياز به ستل دستي سفارشات نيست. اين سورس کد مي تواند کمک خوبي براي آشنايي با نحوه ساخت درگاه پرداخت آنلاين براي وب سايتتان مي باشد. پس از پرداخت هزينه ماژول درگاه بانک ملت لينک دانلود بصورت خودکار براي شما نمايش مي يابد و شما مي توانيد محصول را دانلود کنيد. قابليت هاي کليدي درگاه پرداخت ملت با asp.net • سادگي کدنويسي • ستل خودکار • تصادفي انتخاب کردن شماره سفارشات • قابليت ورود مبلغ توسط کاربر • مطابق آخرين تغييرات وب سايت به پرداخت • مطابق با آخرين تغييرات شاپرک • استفاده از متدهاي گوناگون شرکت به پرداخت ملت • خلاصه راهنماي پيکربندي • پرداخت سريع با درگاه بانک ملت • کاملا سورس باز و بدون قفل کلمات کليدي: درگاه پرداخت بانک ملت، سورس اي اس پي دات نت اتصال به بانک ملت، خريد ماژول asp.net بانک ملت، آموزش اتصال به بانک ملت در asp.net، فروش سورس asp.net درگاه ملت، متصل شدن به بانک ملت، سامانه پرداخت ملت، پروژه اتصال به بانک ملت، سورس درگاه پرداخت بانک ملت، سورس پرداخت سريع بانک ملت

سایت نت موج به نشانی www.netmoj.ir هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. لطفا خرید خود را فقط به صورت حضوری انجام دهید و پیش از آن هیچ مبلغی را واریز نکنید.

  راهنمای خرید امن    گزارش یا درخواست حذف یا تمدید آگهی  

  درباره نت موج
نت موج یک سایت نیازمندی های آنلاین است که خریداران و فروشندگان سراسر کشور تبلیغات خود را در آن ثبت می کنند. اگر شما هم محصول یا خدماتی دارید می توانید تبلیغ خود را بصورت رایگان در این سایت درج نمایید. برای شروع از بالا روی دکمه «ثبت آگهی رایگان» کلیک نمایید.

اگر به دنبال یک کالا،خدمات،ملک و یا هرچیزی دیگری بودید و آن را پیدا نکردید می توانید از لیست تبلیغات آن را پیدا کنید
 لیست تبلیغات

همچنین می توانید با استفاده از موتور جستجوی سایت نیازمندی های آنلاین نت موج کالا یا خدمات خود را بیابید.
  موتور جستجوی نت موج

اگر شما هم می توانید چنین کالا یا خدماتی از طریق اینترنت بفروشید و می خواهید کالا و خدمات خود را از طریق اینترنت و فضای مجازی بفروشید روی لینک ثبت آگهی رایگان کلیک نمایید
  ثبت آگهی رایگان