پروژه اچ تی ام ال رزرو کتاب

آگهی بدون ستاره

نشانک گذاری

  مشخصات آگهی دهنده  

  لطفا پس از تماس با آگهی دهنده بگویید: «تبلیغ شما را در سایت نت موج دیده ام»
تلفن:
09924505567
ایمیل:
projeman2@gmail.com
گروه:
همه تبلیغات - سایر کسب و کار
قیمت:
قیمت: توافقی
کد:
42085

پروژه اچ تی ام ال رزرو کتاب
دانلود پروژه اچ تی ام ال
رزرو کتاب این پروژه یک پروژه ساده اچ تی ام ال html) است که یک کتابخانه به منظور رزرو کتاب را به صورت خیلی ساده پیاده سازی می کند. این وب سایت یک وب سایت جهت رزرو کتاب به صورت آنلاین می باشد. از این وب سایت جهت رزرو کتاب استفاده می شود. علاوه بر این در صفحه اول این وب سایت لیست جدیدترین کتاب ها قرار داده می شود. به صفحه اول این وب سایت که مراجعه می کنیم یک صفحه را مشاهده می کنیم که لیست جدیدترین کتاب های تاریخی عمومی داستانی مذهبی و . قرار دارد. دانشجویان با کلیک بر روی دکمه رزرو می توانند کتاب های موردنظر را رزرو کنند. همچنین این وب سایت یک قسمتی بنام تماس با ما دارد که مدیران وب سایت می توانند اطلاعات خود را جهت تماس در آن وارد نمایند. در قسمت درباره ما این وب سایت می توان اطلاعات و تاریخچه کامل را وارد نمود. همچنین یکی از امکانات دیگر این وب سایت قسمت نقشه وب سایت می باشد که در آن می توان تمام لینک های مفید در وب سایت را مشاهده نمود. در قسمت عضویت کاربران وب سایت می توانند از طریق فرم ثبت نام می توانند اطلاعات خود را وارد نمایند و سپس بر روی دکمه عضویت کلیک کنند. در قسمت ورود می توان با استفاده از مشخصات کاربری به کارتابل کاربری وارد شد. پروژه با استفاده از زبان html ساخته شده است و دارای پایگاه داده نمی باشد. ویژگی ها و صفحات این پروژه عبارتند از: لینک ها ساده ساختار اچ تی ام ال ساده درباره ما تماس با ما آخرین کتاب ها گالری کتاب لیست کتاب ها به همراه تصویر و قیمت پس از خرید پروژه به صورت خودکار لینک فایل فشرده zip) برای شما نمایش داده می شود. این فایل شامل یک پوشه می باشد که تمامی فایل های html درون آن می باشد. نکته) پس از دانلود فایل  بر روی آن راست کلیک نموده و گزینه extract here را کلیک نمایید. پس از اینکار یک پوشه به همین ایجاد می شود که شامل فایل های پروژه می باشد. جهت اجرا بروی فایل index.html کلیک نمایید علاوه بر فایل های html یک فایل ورد 7 صفحه ای هم که توضیح برنامه را می دهد وجود دارد. پیشنهادات جهت خرید و یا هر گونه سوال در مورد نحوه دریافت محصول تماس بگیرید یا پیامک بفرستید. تلگرام و واتساپ روی این خط موجود است. شماره تماس 09924505567
 


سایت نت موج به نشانی www.netmoj.ir هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. لطفا خرید خود را فقط به صورت حضوری انجام دهید و پیش از آن هیچ مبلغی را واریز نکنید.

  راهنمای خرید امن    گزارش یا درخواست حذف یا تمدید آگهی  

  سایت نت موج هیچ مسئولیتی در قبال صحت و سقم آگهی ثبت شده ندارد پس لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده، دقت کافی مبذول فرمایید.

کتاب خاص
  درباره نت موج
نت موج یک سایت نیازمندی های آنلاین است که خریداران و فروشندگان سراسر کشور تبلیغات خود را در آن ثبت می کنند. اگر شما هم محصول یا خدماتی دارید می توانید تبلیغ خود را بصورت رایگان در این سایت درج نمایید. برای شروع از بالا روی دکمه «ثبت آگهی رایگان» کلیک نمایید.

اگر به دنبال یک کالا،خدمات،ملک و یا هرچیزی دیگری بودید و آن را پیدا نکردید می توانید از لیست تبلیغات آن را پیدا کنید
 لیست تبلیغات

همچنین می توانید با استفاده از موتور جستجوی سایت نیازمندی های آنلاین نت موج کالا یا خدمات خود را بیابید.
  موتور جستجوی نت موج

اگر شما هم می توانید چنین کالا یا خدماتی از طریق اینترنت بفروشید و می خواهید کالا و خدمات خود را از طریق اینترنت و فضای مجازی بفروشید روی لینک ثبت آگهی رایگان کلیک نمایید
  ثبت آگهی رایگان