مدیریت ارتباط با بیمار

کد آگهی: 27789

آخرین به روزرسانی: چهار هفته پیش

تلفن: ( آگهی تاریخ گذشته )

نکته: لطفا پس از تماس بگویید: آگهی شما را در سایت نت موج دیده ام.

 افزودن به علاقه مندی

دکتر سلیم خلیلی در سال ۱۳۹۴ برای اولین بار در ایران عنوان مدیریت ارتباط با بیمار (PRM) را مطرح نمود. ایشان بر اساس نیاز مراکز درمانی (بیمارستان، درمانگاه، کلینیک و …) به مدیریت ارتباط با بیمار و بومی سازی PRM، برای اولین بار دوره هایی را با کمک دانشگاه های اروپایی، در ایران پایه ریزی و برای تعدادی از مراکز درمانی، برگزار نمود. مدیریت ارتباط با بیمار (به انگلیسی: PRM – Patient Relationship Management) به همه فرایندها و فناوری‌هایی گفته می‌شود که در مرکز درمانی (بیمارستان، درمانگاه، کلینیک و…) برای شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمات بهتر به بیماران به کار می‌رود و شامل انواع شیوه‌های مدیریتی است که بیمار جهت ارتباط با مرکز درمانی (بیمارستان، درمانگاه، کلینیک و…) استفاده می کند. اصول مدیریت ارتباط با بیمار، به چگونگی ایجاد یک سیستم موفق در اجرای مدیریت ارتباط با بیمار از لحظه پذیرش تا حفظ و نگهداری بیمار، می پردازد. هدف نهایی مدیریت ارتباط با بیمار، رضایت مندی و وفار سازی بیمار می باشد. رضایتمندی بیمار در مراکز درمانی (بیمارستان، درمانگاه، کلینیک و…) از مهمترین ارکان چرخه حیات کسب و کار مراکز درمانی (بیمارستان، درمانگاه، کلینیک و…) در عصر جدید، به شمار می آید و میزان وفاداری بیمار متضمن بقا و موفقیت در این بازار رقابتی می باشد. در دوره مدیریت ارتباط با بیمار (PRM) نحوه ارتباط صحیح با بیمار در اولین ملاقات برای جذب و همچنین نحوه تعامل مناسب با بیمار در طی دوره ی درمان برای تبدیل شدن به بیمار وفادار، با بالاترین سطح کیفیت آموزشی و جدید ترین متدهای روز دنیا، آموزش داده میشود. مخاطبین: مسئولین پذیرش بیماران، دستیاران پزشکان، پرستاران، پزشکان و تمام پرسنل مراکز درمانی اهداف دوره: – تبدیل بیماران بالقوه به بیماران حتمی در اثر ارتباط صحیح با بیماران – کاهش هزینه های تبلیغات در نتیجه افزایش بیماران وفادار – افزایش رضایتمندی بیماران و کاهش اعتراضات احتمالی سرفصل های دوره مدیریت ارتباط با بیمار PRM آشنایی با انواع شخصیت بیماران ارتباط موثر با انواع بیماران آداب معاشرت ارتباط با بیماران تن گفتار (زبان بدن) موثر نحوه ارتباط با بیماران ناراضی خلق ارزش و تجربه خوش آیند برای بیماران نحوه پیگیری و ارتباط با بیماران تلفنی و حضوری وفادار سازی بیماران اطلاعات دوره مدیریت ارتباط با بیمار PRM استاد دوره: دکتر سلیم خلیلی تواریخ دوره: ۱۰، ۱۷ و ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ مدت دوره: ۲۷ ساعت ساعات دوره: ۹ الی ۱۸ پذیرایی دوره: صبحانه، ناهار و دو وعده پذیرایی صبحگاهی و عصرانه امکانات دوره: پک آموزشی، جزوات، فیلم های آموزشی و… محل برگزاری: دانشگاه شهید بهشتی گواهینامه دوره: از آکادمی IQS انگلستان با کد رجیستری هزینه دوره: ۹۵۰٫۰۰۰ تومان

مشخصات آگهی دهنده
  • تماس: ( آگهی تاریخ گذشته )
  • ایمیل: ( آگهی تاریخ گذشته )
  • استان: تهران
  • شهر: تهران
  • نکته: لطفا پس از تماس با آگهی دهنده بگویید: «تبلیغ شما را در سایت نت موج دیده ام»

سایت نت موج هیچ مسئولیتی در قابل صحت و سقم آگهی ثبت شده ندارد پس لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده، دقت کافی مبذول فرمایید.

تعداد بازدید: 22 نفر

رتبه آگهی: 0

آگهی های برجسته گروه خدمات