آگهی دانلود بازي موتور کراس پرشي

آگهی بدون ستاره

نشانک گذاری

  مشخصات آگهی دهنده  

  لطفا پس از تماس با آگهی دهنده بگویید: «تبلیغ شما را در سایت نت موج دیده ام»
تلفن:
09399008503
ایمیل:
tamrineman@gmail.com
گروه:
همه تبلیغات - بازی های اینترنتی
قیمت:
قیمت: 1,900 تومان
کد:
2238
بازي موتور کراس پرشي اين بازي يک بازي موتورسواري مي باشد که در آن بازي کننده سوار بر يک موتور سيکلت است و بايد با سرعت به سمت جلو حرکت کرده و از روي موانع پرش کند و امتيار دريافت کند. در بازي موتور پرشي پس از اينکه به مرحله بعد صعود پيدا مي کنيد در هر سري منظره و موانع کاملا تغيير پيدا مي کند و در هر مرحله پرش از روي موانع مشکل تر مي شود. پس از خريد اين محصول مي توانيد بصورت آني بازي را دانلود کنيد و بدون هيچگونه محدوديتي با آن بازي کنيد. حجم بازي 8 مگ مي باشد. راهنماي بازي: جهت رفتن به جلو و عقب از دکمه هاي بالا و پايين بر روي صفحه کليد استفاده کنيد. جهت برعکس شدن مسير موتور سيکلت از دکمه Enter استفاده کنيد جهت پرش کردن از دکمه فلش سمت چپ روي صفحه کليد استفاده کنيد. جهت هدايت موتور رو به پايين از دکمه فلش سمت راست استفاده کنيد. می تونید از لینک زیر دانلود کنید https://goo.gl/xcERnC قيمت: 2 هزارتومان جملات کليدي: خريد بازي موتور، خريد بازي موتور پرشي، دانلود بازي موتور، بازي پرش با موتور، فروش بازي، خريد بازي، بازي آنلاين، نرم افزار بازي، بازي فروشي آنلاين، بازي هيجاني، خريد بازي هيجاني، دانلود بازي پرش از موانع موتور، بازي پرشي موتور سواري، خريد بازي هاي موتور سواري

سایت نت موج به نشانی www.netmoj.ir هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. لطفا خرید خود را فقط به صورت حضوری انجام دهید و پیش از آن هیچ مبلغی را واریز نکنید.

  راهنمای خرید امن    گزارش یا درخواست حذف یا تمدید آگهی  

  سایت نت موج هیچ مسئولیتی در قبال صحت و سقم آگهی ثبت شده ندارد پس لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده، دقت کافی مبذول فرمایید.

نت موج
  درباره نت موج
نت موج یک سایت نیازمندی های آنلاین است که خریداران و فروشندگان سراسر کشور تبلیغات خود را در آن ثبت می کنند. اگر شما هم محصول یا خدماتی دارید می توانید تبلیغ خود را بصورت رایگان در این سایت درج نمایید. برای شروع از بالا روی دکمه «ثبت آگهی رایگان» کلیک نمایید.

اگر به دنبال یک کالا،خدمات،ملک و یا هرچیزی دیگری بودید و آن را پیدا نکردید می توانید از لیست تبلیغات آن را پیدا کنید
 لیست تبلیغات

همچنین می توانید با استفاده از موتور جستجوی سایت نیازمندی های آنلاین نت موج کالا یا خدمات خود را بیابید.
  موتور جستجوی نت موج

اگر شما هم می توانید چنین کالا یا خدماتی از طریق اینترنت بفروشید و می خواهید کالا و خدمات خود را از طریق اینترنت و فضای مجازی بفروشید روی لینک ثبت آگهی رایگان کلیک نمایید
  ثبت آگهی رایگان