سایت نت موج هیچ مسئولیتی در قبال صحت و سقم آگهی ثبت شده ندارد پس لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده، دقت کافی مبذول فرمایید.

نت موج

آگهی فروش وب‌سايت فروشگاه نرم افزار اندرويد اي اس پي دات نت

آگهی رایگان

نشانک گذاری

  مشخصات آگهی دهنده  

  لطفا پس از تماس با آگهی دهنده بگویید: «تبلیغ شما را در سایت نت موج دیده ام»
09399008503
تلفن:
tamrineman@gmail.com
ایمیل:
همه تبلیغات - سایر کسب و کار
گروه:
قیمت: 40,000 تومان
قیمت:
2222
کد آگهی:
وب سايت فروشگاه نرم افزار اندرويد با زبان asp.net و sql server همراه با داکيومنت (فايل ورد و پي دي اف) مي باشد که مي توانيد اين پروژه دانشجويي را سفارش داده و پس از تحويل هزينه را پرداخت نماييد. پس از خريد پروژه فروشگاه اندرويد درون سي دي سورس کدهاي asp.netبه زبان سي شارپ، پايگاه داده sql server و داکيومنت بصورت ورد و پي دي اف موجود مي باشد. محتويات سي دي دريافتي: سورس کد asp.net سايت فروشگاه اندرويد به زبان سي شارپ، داکيومنت بصورت فايل ورد و پي دي اف، پايگاه داده به زبان sql server مي باشد. تعداد صفحات داکيومنت 64 صفحه مي باشد. داکيومنت وب سايت فروشگاه نرم افزار اندرويد با زبان asp.net شامل پنج فصل مي باشد که شامل معرفي مسئله، طراحي نمودارهاي يو ام ال، توضيح سورس کدها، و راهنماي استفاده از وب سايت مي باشد. اين وب سايت منبع خوبي براي يک مي باشد. داکيومنت پروژه دانشجويي فروشگاه اندرويد بصورت مرتب فهرست بندي و ويراستاري شده است و به راحتي مي توانيد از آن استفاده نماييد. چکيده سايت: در اين پايان‌نامه در مورد پياده سازي وب‌سايت فروشگاه نرم افزاري نرم افزارهاي اندرويد بحث خواهيم کرد. روند کار وب‌سايت بدين صورت مي باشد که هر کاربر پس از وارد نمودن آدرس وب‌سايت سيستم فروشگاه نرم افزاري نرم افزارهاي اندرويد را در صفحه اصلي وب‌سايت مشاهده مي‌نمايد اين منو داراي گزينه‌هايي همچون صفحه اصلي،مشاهده محصول،خريد،تغيير رمز ،ليست محصولات،درباره ما، تماس با ما، مي باشد. هر کاربر مهمان تنها مي توانند محصولات را مشاهده نمايند اما نمي توانند آنها را خريد نمايند. پس از اينکه کاربر در وب‌سايت عضو شد مي‌تواند براي خود يک نام کاربري و رمز عبور انتخاب کند تا با اين مشخصات بتواند وارد وب‌سايت شود. براي ورود کاربران به وب‌سايت کاربر بايد از منوي بالا بر روي گزينه ورود به وب‌سايت کليک کند؛ پس از کليک يک فرم براي وي نمايش داده مي‌شود که بايد نام کاربري و رمز عبور را در آن‌ها وارد نمايدمدير وب سايت مي تواند محصولات را اضافه کند گروه براي محصولات ايجاد کند و همچنين ليست محصولات را مشاهده نمايد.. پياده سازي کلي اين پروژه به دليل نياز به تحت وب بودن از تکنولوژي asp.net و با زبان برنامه نويسي سي شارپ برنامه نويسي شده است و بانک اطلاعاتي sql server طراحي شده است.

سایت نت موج به نشانی www.netmoj.ir هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. لطفا خرید خود را فقط به صورت حضوری انجام دهید و پیش از آن هیچ مبلغی را واریز نکنید.

  راهنمای خرید امن    گزارش یا درخواست حذف یا تمدید آگهی  

  درباره نت موج
نت موج یک سایت نیازمندی های آنلاین است که خریداران و فروشندگان سراسر کشور تبلیغات خود را در آن ثبت می کنند. اگر شما هم محصول یا خدماتی دارید می توانید تبلیغ خود را بصورت رایگان در این سایت درج نمایید. برای شروع از بالا روی دکمه «ثبت آگهی رایگان» کلیک نمایید.

اگر به دنبال یک کالا،خدمات،ملک و یا هرچیزی دیگری بودید و آن را پیدا نکردید می توانید از لیست تبلیغات آن را پیدا کنید
 لیست تبلیغات

همچنین می توانید با استفاده از موتور جستجوی سایت نیازمندی های آنلاین نت موج کالا یا خدمات خود را بیابید.
  موتور جستجوی نت موج

اگر شما هم می توانید چنین کالا یا خدماتی از طریق اینترنت بفروشید و می خواهید کالا و خدمات خود را از طریق اینترنت و فضای مجازی بفروشید روی لینک ثبت آگهی رایگان کلیک نمایید
  ثبت آگهی رایگان