سایت نت موج هیچ مسئولیتی در قبال صحت و سقم آگهی ثبت شده ندارد پس لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده، دقت کافی مبذول فرمایید.

نت موج

نرم افزار اندرويد تبديلات رهن و اجاره سرو

آگهی رایگان

نشانک گذاری

  مشخصات آگهی دهنده  

  لطفا پس از تماس با آگهی دهنده بگویید: «تبلیغ شما را در سایت نت موج دیده ام»
09130193010
تلفن:
re@aralborz.ir
ایمیل:
همه تبلیغات - لپ تاپ، کامپیوتر و لوازم
گروه:
قیمت: 7,000 تومان
قیمت:
2174
کد آگهی:
نرم افزار اندرويد تبديل رهن و اجاره به رهن کامل و برعکس اين نرم افزار(سرو تبديل) يک برنامه اندرويدي است که مي تواند رهن و اجاره را به رهن کامل تبديل کند؛ همچنين مي تواند رهن و اجاره را به اجاره کامل تبديل کند. اين نرم افزار يک دستيار مناسب براي مشاورين املاک کشور مي باشد که با استفاده از آن مي توانند تبديلات رهن و اجاره را با استفاده از گوشي هاي موبايل محاسبه کنند. نرم افزار محاسبگر تبديلات مشاورين املاک قابل نصب روي تمام دستگاه هاي اندرويدي همچون گوشي هاي موبايل، تبلت ها و غيره مي باشد. اين برنامه همانند يک ماشين حساب تخصصي براي مشاورين املاک است. امکانات نرم افزار تبديل رهن و اجاره به رهن کامل يا اجاره کامل • امکان تبديل رهن و اجاره به رهن کامل تنها با يک کليک • امکان تبديل رهن و اجاره به اجاره کامل تنها با يک کليک • امکان تبديل اجاره (کرايه خانه) به رهن کامل • امکان تبديل رهن (وديعه) به اجاره بها کامل • امکان تعيين نرخ تبديل رهن به اجاره بها توسط کاربر متناسب با هر شهري • کارکرد ساده و آسان • نصب ساده • کم حجم • محيط ساده و روان • محيط کاملا فارسي خلاصه بطور کلي مي توان گفت اين نرم افزار، يک ماشين حساب تخصصي براي مشاورين املاک سراسر کشور است که مي تواند تبديلات رهن و اجاره را براي مشاورين املاک انجام دهد تا ديگر نيازي به انجام عمليات هاي پيچيده نباشد. اين برنامه را مي توان بر روي گوشي هاي اندرويدي و تبلت ها نصب کرد.

سایت نت موج به نشانی www.netmoj.ir هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. لطفا خرید خود را فقط به صورت حضوری انجام دهید و پیش از آن هیچ مبلغی را واریز نکنید.

  راهنمای خرید امن    گزارش یا درخواست حذف یا تمدید آگهی  

  درباره نت موج
نت موج یک سایت نیازمندی های آنلاین است که خریداران و فروشندگان سراسر کشور تبلیغات خود را در آن ثبت می کنند. اگر شما هم محصول یا خدماتی دارید می توانید تبلیغ خود را بصورت رایگان در این سایت درج نمایید. برای شروع از بالا روی دکمه «ثبت آگهی رایگان» کلیک نمایید.

اگر به دنبال یک کالا،خدمات،ملک و یا هرچیزی دیگری بودید و آن را پیدا نکردید می توانید از لیست تبلیغات آن را پیدا کنید
 لیست تبلیغات

همچنین می توانید با استفاده از موتور جستجوی سایت نیازمندی های آنلاین نت موج کالا یا خدمات خود را بیابید.
  موتور جستجوی نت موج

اگر شما هم می توانید چنین کالا یا خدماتی از طریق اینترنت بفروشید و می خواهید کالا و خدمات خود را از طریق اینترنت و فضای مجازی بفروشید روی لینک ثبت آگهی رایگان کلیک نمایید
  ثبت آگهی رایگان