دانلود مقاله مديريت ريسک

آگهی بدون ستاره

نشانک گذاری

  مشخصات آگهی دهنده  

  لطفا پس از تماس با آگهی دهنده بگویید: «تبلیغ شما را در سایت نت موج دیده ام»
تلفن:
09399008503
ایمیل:
tamrineman@gmail.com
گروه:
همه تبلیغات - لپ تاپ، کامپیوتر و لوازم
قیمت:
قیمت: 14,000 تومان
کد:
213
اين پروژه يک فايل word به همراه پاور پوينت در مورد مديريت ريسک مي باشد. چکيده اين مقاله به صورت زير مي باشد. چکيده مديريت و جلوگيري از انواع ريسک ها در کارهاي مديران کمپاني هاي شرکت ها و کارخانجات بزرگ به عنوان هدف اين مقاله در نظر گرفته شده است. به انحراف در پيشامدهاي ممکن آينده ريسک مي گويند. اگر تنها يک پيشامد ممکن باشد، انحراف و ريسک کمتر مي شود. ما در دنياي مخاطرات و ريسک زندگي مي کنيم. بايد ريسک ها را تحليل کنيم، اگر با آنها بر خورد داريم بايد آنها را شناسايي و در مجموع تمام ريسک ها و نتايج آنها را ارزيابي کنيم. مديريت ريسک عبارت است از فرايند مستند سازي تصميمات نهايي اتخاذ شده و به کار گيري معيارهايي که مي توان از آنها جهت رساندن ريسک تا سطحي قابل قبول استفاده کرد. به عبارت ديگر فرآيند شناسائي، ارزيابي، انجام اقدامات کنترلي و اصلاح ريسک هاي اتفاقي بالقوه اي که مشخصآ پيشامدهاي ممکن آن خسارت با عدم تغيير در وضع موجود مي باشد. فهرست مطالب مقدمه گردش عمليات مديريت ريسک اصلاحات مديريت ريسک گام هاي اصلي در مديريت ريسک چهار فرآيند مديريت ريسک گروه بندي رويدادهاي ريسک مراحل اصلي در مديريت ريسک و... نتيجه گيري هدف از اين فايل آشنايي دانشجويان با مقاله هاي تحقيقاتي مي باشد. تعداد برگ ها حدودا 12 صفحه بعلاوه يک پاور پوينت 14 اسلايدي

سایت نت موج به نشانی www.netmoj.ir هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. لطفا خرید خود را فقط به صورت حضوری انجام دهید و پیش از آن هیچ مبلغی را واریز نکنید.

  راهنمای خرید امن    گزارش یا درخواست حذف یا تمدید آگهی  

  سایت نت موج هیچ مسئولیتی در قبال صحت و سقم آگهی ثبت شده ندارد پس لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده، دقت کافی مبذول فرمایید.

نت موج
  درباره نت موج
نت موج یک سایت نیازمندی های آنلاین است که خریداران و فروشندگان سراسر کشور تبلیغات خود را در آن ثبت می کنند. اگر شما هم محصول یا خدماتی دارید می توانید تبلیغ خود را بصورت رایگان در این سایت درج نمایید. برای شروع از بالا روی دکمه «ثبت آگهی رایگان» کلیک نمایید.

اگر به دنبال یک کالا،خدمات،ملک و یا هرچیزی دیگری بودید و آن را پیدا نکردید می توانید از لیست تبلیغات آن را پیدا کنید
 لیست تبلیغات

همچنین می توانید با استفاده از موتور جستجوی سایت نیازمندی های آنلاین نت موج کالا یا خدمات خود را بیابید.
  موتور جستجوی نت موج

اگر شما هم می توانید چنین کالا یا خدماتی از طریق اینترنت بفروشید و می خواهید کالا و خدمات خود را از طریق اینترنت و فضای مجازی بفروشید روی لینک ثبت آگهی رایگان کلیک نمایید
  ثبت آگهی رایگان