فروش توله اکیتا اصیل

آگهی بدون ستاره

نشانک گذاری

  مشخصات آگهی دهنده  

  لطفا پس از تماس با آگهی دهنده بگویید: «تبلیغ شما را در سایت نت موج دیده ام»
تلفن:
09125549383-
ایمیل:
omidaryadog@gmail.com
گروه:
همه تبلیغات - حیوانات
قیمت:
قیمت: توافقی
کد:
178096

فروش نژاد خاص و بی نظیر آکیتا(هاچیکو)از45روزه تا بالغ در کیفیت های عالی نژاد اکیتا یک نژاد محبوب ژاپنی بوده که هم بعنوان سگ نگهبان و هم سگ خانگی مورد استفاده قرار میگیرد اکیتا یک نژاد باهوش میباشد که با تمامی شرایط آب و هوایی سازگار میباشد امروزه آکیتا در دو تیپ ژاپنی و امریکایی در دنیا شناخته میشود آریا کنل با بیش از 20سال سابقه فعالیت درخشان در امر پرورش-آموزش-واردات-و فروش موفق که همواره کیفیت تولیدات ورضایت مندی مشتریان گرامی سرلوحه کار مجموعه و کارکنان ما بوده است تمامی فروش کنل ما دارای گارانتی کتبی سلامت واصالت مادام العمر وفرصت تست توسط مشتران عزیز بوده است ارسال به کل نقاط ایران عزیزمون ما بهترین نیستیم اما مفتخریم که بهترینها مارا انتخاب میکنند مهندس:امید آریا


سایت نت موج به نشانی www.netmoj.ir هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. لطفا خرید خود را فقط به صورت حضوری انجام دهید و پیش از آن هیچ مبلغی را واریز نکنید.

  راهنمای خرید امن    گزارش یا درخواست حذف یا تمدید آگهی  

  سایت نت موج هیچ مسئولیتی در قبال صحت و سقم آگهی ثبت شده ندارد پس لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده، دقت کافی مبذول فرمایید.

نت موج
  درباره نت موج
نت موج یک سایت نیازمندی های آنلاین است که خریداران و فروشندگان سراسر کشور تبلیغات خود را در آن ثبت می کنند. اگر شما هم محصول یا خدماتی دارید می توانید تبلیغ خود را بصورت رایگان در این سایت درج نمایید. برای شروع از بالا روی دکمه «ثبت آگهی رایگان» کلیک نمایید.

اگر به دنبال یک کالا،خدمات،ملک و یا هرچیزی دیگری بودید و آن را پیدا نکردید می توانید از لیست تبلیغات آن را پیدا کنید
 لیست تبلیغات

همچنین می توانید با استفاده از موتور جستجوی سایت نیازمندی های آنلاین نت موج کالا یا خدمات خود را بیابید.
  موتور جستجوی نت موج

اگر شما هم می توانید چنین کالا یا خدماتی از طریق اینترنت بفروشید و می خواهید کالا و خدمات خود را از طریق اینترنت و فضای مجازی بفروشید روی لینک ثبت آگهی رایگان کلیک نمایید
  ثبت آگهی رایگان