نمایندگی فروش منبع تغذیه برند tdk

آگهی بدون ستاره

نشانک گذاری

  مشخصات آگهی دهنده  

  لطفا پس از تماس با آگهی دهنده بگویید: «تبلیغ شما را در سایت نت موج دیده ام»
تلفن:
09395927370
ایمیل:
invertergroupco@gmail.com
گروه:
همه تبلیغات - صوتی و تصویری
قیمت:
قیمت: توافقی
کد:
177947

منبع تغذیه TDK دستگاهی است به منظور حذف یا کاهش نویز و اختلالات الکتریکی ناخواسته از منبع تغذیه (شبکه ابزار، ژنراتورها و سیستم های باتری) طراحی شده است تا سیگنال‌های الکتریکی بدون نوسان و پایداری را به وجود بیاورد. منبع تغذیه TDK با بهبود کیفیت دستگاه‌ها و تجهیزات الکترونیکی در کارخانه‌های صنعتی و زندگی روزمره نقش مهمی ایفا می‌کند.ابعاد و ظرفیت آمپر منبع تغذیه برند TDK بسته به نوع و مدل خاص دستگاه و همچنین کاربردهای آن می‌تواند بسیار متفاوت باشد. اندازه فیزیکی منبع تغذیه TKD به ظرفیت، ویژگی‌ها و طراحی آن بستگی دارد. فیلترهای کوچکتر برای مصارف مسکونی، فشرده‌تر می‌باشد، در حالی که برای کاربردهای صنعتی، بزرگ‌تر و به منظور نصب در قفسه طراحی شده است.جهت خرید و مشاوره با کارشناسان ما در تماس باشید 02133999115 02133999719 09395927370


سایت نت موج به نشانی www.netmoj.ir هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. لطفا خرید خود را فقط به صورت حضوری انجام دهید و پیش از آن هیچ مبلغی را واریز نکنید.

  راهنمای خرید امن    گزارش یا درخواست حذف یا تمدید آگهی  

  سایت نت موج هیچ مسئولیتی در قبال صحت و سقم آگهی ثبت شده ندارد پس لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده، دقت کافی مبذول فرمایید.

نت موج
  درباره نت موج
نت موج یک سایت نیازمندی های آنلاین است که خریداران و فروشندگان سراسر کشور تبلیغات خود را در آن ثبت می کنند. اگر شما هم محصول یا خدماتی دارید می توانید تبلیغ خود را بصورت رایگان در این سایت درج نمایید. برای شروع از بالا روی دکمه «ثبت آگهی رایگان» کلیک نمایید.

اگر به دنبال یک کالا،خدمات،ملک و یا هرچیزی دیگری بودید و آن را پیدا نکردید می توانید از لیست تبلیغات آن را پیدا کنید
 لیست تبلیغات

همچنین می توانید با استفاده از موتور جستجوی سایت نیازمندی های آنلاین نت موج کالا یا خدمات خود را بیابید.
  موتور جستجوی نت موج

اگر شما هم می توانید چنین کالا یا خدماتی از طریق اینترنت بفروشید و می خواهید کالا و خدمات خود را از طریق اینترنت و فضای مجازی بفروشید روی لینک ثبت آگهی رایگان کلیک نمایید
  ثبت آگهی رایگان