مخزن پلی اتیلن 1000 لیتر ibc

آگهی بدون ستاره

نشانک گذاری

  مشخصات آگهی دهنده  

  لطفا پس از تماس با آگهی دهنده بگویید: «تبلیغ شما را در سایت نت موج دیده ام»
تلفن:
09126486473
ایمیل:
mahmooddashti93@yahoo.com
گروه:
همه تبلیغات - خدمات لوله کشی
قیمت:
قیمت: توافقی
کد:
177854

مخزن پلی اتیلن 1000 لیتر ibc مخزن هزار لیتری مکعبی حفاظ دار IBC گروه تولیدی صنعتی پارس نخستین تولید کننده در صنعت مخازن حفاظ دار IBC در ایران است، تولیدات این شرکت طیف وسیعی از محصولات از قبیل مخازن حفاظ دار IBC و مخازن پلی اتیلن ذخیره آب و تصفیه فاضلاب را شامل می شود. مخزن هزار لیتری حفاظ دار IBC ساخته شده از پلی اتیلن ۳۸۴۰ فود گرید کاملا بهداشتی با قابلیت نصب انواع اتصالات(اکسسوری) و شیر تخلیه ضد اسید HDEE. دارای پالت ، فریم قدرتمند و شیر ضد اسید مخزن 1000 لیتری حفاظ دار IBC در دو مدل پالت چوبی و پالت فلزی ارائه می شود ، که مخزن حفاظ دار با پالت فلزی مقاومت بالاتری نسبت به پالت چوبی دارد و قابلیت چیده شدن روی یکدیگر را نیز دارا می باشد.


سایت نت موج به نشانی www.netmoj.ir هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. لطفا خرید خود را فقط به صورت حضوری انجام دهید و پیش از آن هیچ مبلغی را واریز نکنید.

  راهنمای خرید امن    گزارش یا درخواست حذف یا تمدید آگهی  

  سایت نت موج هیچ مسئولیتی در قبال صحت و سقم آگهی ثبت شده ندارد پس لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده، دقت کافی مبذول فرمایید.

نت موج
  درباره نت موج
نت موج یک سایت نیازمندی های آنلاین است که خریداران و فروشندگان سراسر کشور تبلیغات خود را در آن ثبت می کنند. اگر شما هم محصول یا خدماتی دارید می توانید تبلیغ خود را بصورت رایگان در این سایت درج نمایید. برای شروع از بالا روی دکمه «ثبت آگهی رایگان» کلیک نمایید.

اگر به دنبال یک کالا،خدمات،ملک و یا هرچیزی دیگری بودید و آن را پیدا نکردید می توانید از لیست تبلیغات آن را پیدا کنید
 لیست تبلیغات

همچنین می توانید با استفاده از موتور جستجوی سایت نیازمندی های آنلاین نت موج کالا یا خدمات خود را بیابید.
  موتور جستجوی نت موج

اگر شما هم می توانید چنین کالا یا خدماتی از طریق اینترنت بفروشید و می خواهید کالا و خدمات خود را از طریق اینترنت و فضای مجازی بفروشید روی لینک ثبت آگهی رایگان کلیک نمایید
  ثبت آگهی رایگان