نوسان گیر برق یا استابلایزر

آگهی بدون ستاره

نشانک گذاری

  مشخصات آگهی دهنده  

  لطفا پس از تماس با آگهی دهنده بگویید: «تبلیغ شما را در سایت نت موج دیده ام»
تلفن:
09190764376-
ایمیل:
infopoweroxin@gmail.com
گروه:
همه تبلیغات - کلید پریز فیوز
قیمت:
قیمت: توافقی
کد:
176955

استابلایزر یا همان نوسان گیر یا تثبیت کننده ولتاژ دارای کاربرد بسیار گسترده ای می باشد به دلیل نوسان زیاد برق در تهران استابلایزر یا محافظ برق دارای یکی از پر فروش ترین و پر مصرف ترین تجهیزات برقی می باشد که می تواند ولتاژ 140 ول را به 220 ولت ثابت تبدیل کرده و بدون نویز تحویل مصرف کننده می دهد. برای اینکه طول عمر خود استابلایزر بالا برود و بیشترین کاربرد را برای مصرف کننده ارائه دهد باید نوسیان گیر ولتاژ خود را در مکان مناسبی قرار دهیم که دور از رطوبت و ذور از گرد و خاک باشد و در محلی که دمای مناسبی ندارد و بیش از حد گرم یا بیش از حد سرد است قرار نگیرد.


سایت نت موج به نشانی www.netmoj.ir هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. لطفا خرید خود را فقط به صورت حضوری انجام دهید و پیش از آن هیچ مبلغی را واریز نکنید.

  راهنمای خرید امن    گزارش یا درخواست حذف یا تمدید آگهی  

  سایت نت موج هیچ مسئولیتی در قبال صحت و سقم آگهی ثبت شده ندارد پس لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده، دقت کافی مبذول فرمایید.

نت موج
  درباره نت موج
نت موج یک سایت نیازمندی های آنلاین است که خریداران و فروشندگان سراسر کشور تبلیغات خود را در آن ثبت می کنند. اگر شما هم محصول یا خدماتی دارید می توانید تبلیغ خود را بصورت رایگان در این سایت درج نمایید. برای شروع از بالا روی دکمه «ثبت آگهی رایگان» کلیک نمایید.

اگر به دنبال یک کالا،خدمات،ملک و یا هرچیزی دیگری بودید و آن را پیدا نکردید می توانید از لیست تبلیغات آن را پیدا کنید
 لیست تبلیغات

همچنین می توانید با استفاده از موتور جستجوی سایت نیازمندی های آنلاین نت موج کالا یا خدمات خود را بیابید.
  موتور جستجوی نت موج

اگر شما هم می توانید چنین کالا یا خدماتی از طریق اینترنت بفروشید و می خواهید کالا و خدمات خود را از طریق اینترنت و فضای مجازی بفروشید روی لینک ثبت آگهی رایگان کلیک نمایید
  ثبت آگهی رایگان