لوله بازکنی تبریزی با قیمت مناسب

آگهی بدون ستاره

نشانک گذاری

  مشخصات آگهی دهنده  

  لطفا پس از تماس با آگهی دهنده بگویید: «تبلیغ شما را در سایت نت موج دیده ام»
تلفن:
09147722523-
ایمیل:
openerpipe61@gmail.com
گروه:
همه تبلیغات - خدمات لوله کشی
قیمت:
قیمت: توافقی
کد:
176426

لوله بازکنی تبریزی شبانه روزی خدمات استفاده از لوله باز کنی تبریزی بازکردن لوله های اصلی و فرعی با قیمت مناسب فوری _ فوری در آوردن اشیا و.... سرویس کار با تجربه مجرب و مطمئن و بهداشتی با رضایت مشتری رفع انواع گرفتگی لوله های فاضلاب از قبیل حیاط پشت بام تراس حمام رایزر اصلی و کف پارکینگ ها دریچه اصلی فاضلاب شهری مغازه ها و کلیه خدمات دیگر آشپزخانه ، سرویس های ایرانی و فرنگی بدون ریختوپاش و کثیف کاری منزل رفع بوی بد لوله و جرم‌ گیری تعویض لوله‌ های چدنی به با تشکر از انتخاب شما ارتباط با ما 09147722523


سایت نت موج به نشانی www.netmoj.ir هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. لطفا خرید خود را فقط به صورت حضوری انجام دهید و پیش از آن هیچ مبلغی را واریز نکنید.

  راهنمای خرید امن    گزارش یا درخواست حذف یا تمدید آگهی  

  سایت نت موج هیچ مسئولیتی در قبال صحت و سقم آگهی ثبت شده ندارد پس لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده، دقت کافی مبذول فرمایید.

لوله اتصالات
  سایت های دیگر جهت درج تبلیغات فروشندگان لوله اتصالات 
  درباره نت موج
نت موج یک سایت نیازمندی های آنلاین است که خریداران و فروشندگان سراسر کشور تبلیغات خود را در آن ثبت می کنند. اگر شما هم محصول یا خدماتی دارید می توانید تبلیغ خود را بصورت رایگان در این سایت درج نمایید. برای شروع از بالا روی دکمه «ثبت آگهی رایگان» کلیک نمایید.

اگر به دنبال یک کالا،خدمات،ملک و یا هرچیزی دیگری بودید و آن را پیدا نکردید می توانید از لیست تبلیغات آن را پیدا کنید
 لیست تبلیغات

همچنین می توانید با استفاده از موتور جستجوی سایت نیازمندی های آنلاین نت موج کالا یا خدمات خود را بیابید.
  موتور جستجوی نت موج

اگر شما هم می توانید چنین کالا یا خدماتی از طریق اینترنت بفروشید و می خواهید کالا و خدمات خود را از طریق اینترنت و فضای مجازی بفروشید روی لینک ثبت آگهی رایگان کلیک نمایید
  ثبت آگهی رایگان