50 درصد تخفیف ثبت نام ICDL

کد آگهی: 12089

آخرین به روزرسانی: هفت ماه پیش

تلفن: ( آگهی تاریخ گذشته )

نکته: لطفا پس از تماس بگویید: آگهی شما را در سایت نت موج دیده ام.

 افزودن به علاقه مندی

مشاوره رایگان با ارسال عدد 109 به 5000460382 در روندهاي جديد کسب و کار، به دست آوردن رضايت مشتريان جايگاهي مهم و حياتي در اهداف سازمان‌ها به خود اختصاص داده است و مديران ارشد به خوبي مي‌دانند موفقيت آنها در راه رسيدن به اهداف کلان سازمان‌، در گرو جلب رضايت مشتريان است. اهداف دوره : • افزايش مهارتهاي تفكر استراتژيك نسبت به بازار و مشتري • افزايش مهارتهاي استقرار نظام مديريت ارتباط با مشتريان • افزايش قابليت هاي تقسيم بندي بازار، رقبا، مشتري و محصول • توسعه مهارتهاي ارتباط مؤثر با مشتريان جهت توسعه سازمان سرفصل های این دوره ی آموزشی • مفاهيم و اصول CRM • رقابت، بازار، مشتري و ارتباطات • استراتژي هاي بازار و مشتري مداري • مدلهاي تقسيم بندي بازار و مشتري • مدل هاي استخراج عوامل رضايت و خشنودي مشتريان • مدل هاي سنجش، تحليل و ارزيابي رضايت مشتريان • درخت تصميم گيري بازار و مشتري • تحول در CRM • معماري CRM • فرآيندها و عوامل كليدي موفقيت در CRM

مشخصات آگهی دهنده
  • تماس: ( آگهی تاریخ گذشته )
  • ایمیل: ( آگهی تاریخ گذشته )
  • استان: فارس
  • شهر: جهرم
  • نکته: لطفا پس از تماس با آگهی دهنده بگویید: «تبلیغ شما را در سایت نت موج دیده ام»

سایت نت موج هیچ مسئولیتی در قابل صحت و سقم آگهی ثبت شده ندارد پس لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده، دقت کافی مبذول فرمایید.

تعداد بازدید: 21 نفر

رتبه آگهی: 0

آگهی های برجسته گروه خدمات