سایت نت موج هیچ مسئولیتی در قبال صحت و سقم آگهی ثبت شده ندارد پس لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده، دقت کافی مبذول فرمایید.

ملک باران

ربات تلگرامی مشاور املاک

آگهی رایگان

نشانک گذاری

  مشخصات آگهی دهنده  

  لطفا پس از تماس با آگهی دهنده بگویید: «تبلیغ شما را در سایت نت موج دیده ام»
09130193010 - 09199327367
تلفن:
info@aralborz.ir
ایمیل:
همه تبلیغات - لپ تاپ، کامپیوتر و لوازم
گروه:
قیمت: توافقی
قیمت:
10530
کد آگهی:

ربات تلگرامی مشاور املاک سرو چیست؟ این ربات همانند یک منشی و مشاور می تواند بصورت شبانه روز از طریق محیط برنامه پیام رسان تلگرام به مشتریان مشاور املاک پاسخ داده و سرویس دهی کند. این ربات هوشمند خدمات فوق العاده ای همچون سپردن ملک، ثبت پیام، ثبت درخواست ملک، ارائه املاک پیشنهادی متناسب با توان مالی مشتری، نمایش املاک چند ستاره و اکازیون، نمایش پل های ارتباطی بنگاه، نمایش اطلاعات املاک، ارسال نرم افزار اختصاصی مشاور املاک و غیره را انجام دهد. مشاورین املاک با داشتن این ربات هوشمند می توانند تلفن ها و مشاوره های خود را کم کرده و بیشتر تمرکز خود را بر روی ایده های نوین و جذب هرچه بیشتر مشتری متمرکز کنند. امکانات ربات تلگرامی مشاور املاک امکان جستجو و ارائه پیشنهادات املاک به مشتریان امکان ثبت پیام های ارسالی مشتریان و نمایش به مشاور املاک امکان نمایش پل های ارتباطی مشاور املاک امکان نمایش درباره مشاور املاک به مشتریان امکان ثبت درخواست های خرید، فروش و رهن و اجاره مشتریان بنگاه امکان نمایش املاک اکازیون و برجسته مشاور املاک امکان ارسال فایل دانلود برنامه اختصاصی مشاور املاک به مشتریان امکان صفحه بندی املاک نمایش داده شده و غیره کلمات کلیدی سفارش ربات تلگرامی مشاور املاک، خرید ربات تلگرام مشاور املاک، فروش ربات تلگرام، ربات تلگرامی بنگاه، برنامه مدیریت ربات بنگاه، ساخت ربات مشاور املاک


سایت نت موج به نشانی www.netmoj.ir هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. لطفا خرید خود را فقط به صورت حضوری انجام دهید و پیش از آن هیچ مبلغی را واریز نکنید.

  راهنمای خرید امن    گزارش یا درخواست حذف یا تمدید آگهی  

  درباره نت موج
نت موج یک سایت نیازمندی های آنلاین است که خریداران و فروشندگان سراسر کشور تبلیغات خود را در آن ثبت می کنند. اگر شما هم محصول یا خدماتی دارید می توانید تبلیغ خود را بصورت رایگان در این سایت درج نمایید. برای شروع از بالا روی دکمه «ثبت آگهی رایگان» کلیک نمایید.

اگر به دنبال یک کالا،خدمات،ملک و یا هرچیزی دیگری بودید و آن را پیدا نکردید می توانید از لیست تبلیغات آن را پیدا کنید
 لیست تبلیغات

همچنین می توانید با استفاده از موتور جستجوی سایت نیازمندی های آنلاین نت موج کالا یا خدمات خود را بیابید.
  موتور جستجوی نت موج

اگر شما هم می توانید چنین کالا یا خدماتی از طریق اینترنت بفروشید و می خواهید کالا و خدمات خود را از طریق اینترنت و فضای مجازی بفروشید روی لینک ثبت آگهی رایگان کلیک نمایید
  ثبت آگهی رایگان