سایت نت موج هیچ مسئولیتی در قبال صحت و سقم آگهی ثبت شده ندارد پس لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده، دقت کافی مبذول فرمایید.

نت موج

دانلود سورس کد رزرو هتل با زبان اچ تی ام ال

آگهی رایگان

نشانک گذاری

  مشخصات آگهی دهنده  

  لطفا پس از تماس با آگهی دهنده بگویید: «تبلیغ شما را در سایت نت موج دیده ام»
09924505567
تلفن:
projeman2@gmail.com
ایمیل:
همه تبلیغات - سایر خدمات
گروه:
قیمت: توافقی
قیمت:
100578
کد آگهی:

این پروژه وب یک پروژه اچ تی ام ال (html) همراه با سورس است که محیط یک سایت رزرو آنلاین هتل را پیاده سازی می کند و این پروژه به صورت آفلاین اجرا می شود. در بالای این وب سایت یک بنر بزرگ وجود دارد، در پایین بنر یک منویی از دکمه ها وجود دارد که صفحات دیگر را به آن لینک کرده است، در پایین دسته هایی شامل: رزرو هتل های پرفروش، اقامتگاه های ویژه، تخفیف های ویژه اقامتگاه های بوم گردی و غیره وجود دارد که پس از کلیک روی تصویر هر هتل یا اقامتگاه می توانید توضیحات مربوط به امکانات و هزینه اقامت یک شب را مشاهده نمایید و سپس درخواست رزرو داشته باشید.وقتی صفحه اول پروژه را باز می کنید چند لینک وجود دارد که به صفحات خانه، درباره ما، عضویت، ورود، تماس با ما،رزرو شده ها ،گالری تصاویر، نقشه سایت وغیره برای خرید با شماره تلفن 09924505567 تماس بگیرید و یا واتساپ یا تلگرام پیام دهید.


سایت نت موج به نشانی www.netmoj.ir هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. لطفا خرید خود را فقط به صورت حضوری انجام دهید و پیش از آن هیچ مبلغی را واریز نکنید.

  راهنمای خرید امن    گزارش یا درخواست حذف یا تمدید آگهی  

  درباره نت موج
نت موج یک سایت نیازمندی های آنلاین است که خریداران و فروشندگان سراسر کشور تبلیغات خود را در آن ثبت می کنند. اگر شما هم محصول یا خدماتی دارید می توانید تبلیغ خود را بصورت رایگان در این سایت درج نمایید. برای شروع از بالا روی دکمه «ثبت آگهی رایگان» کلیک نمایید.

اگر به دنبال یک کالا،خدمات،ملک و یا هرچیزی دیگری بودید و آن را پیدا نکردید می توانید از لیست تبلیغات آن را پیدا کنید
 لیست تبلیغات

همچنین می توانید با استفاده از موتور جستجوی سایت نیازمندی های آنلاین نت موج کالا یا خدمات خود را بیابید.
  موتور جستجوی نت موج

اگر شما هم می توانید چنین کالا یا خدماتی از طریق اینترنت بفروشید و می خواهید کالا و خدمات خود را از طریق اینترنت و فضای مجازی بفروشید روی لینک ثبت آگهی رایگان کلیک نمایید
  ثبت آگهی رایگان